Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

η βολτα μου....

Κυριακή μεσημέρι προς απόγευμα , κάνω μια βόλτα στο κέντρο με τη φωτογραφική έτοιμη να καταγράψει στιγμές ανθρώπων , κάνει παγωνιά , έτσι νοιώθω και τη ματιά μου παγωμένη , δεν μπορώ να διακρίνω τίποτα , τίποτα  για ένα κλικ , για πολλά κλικ, οι άνθρωποι μου φαίνονται διάφανοι πιο πολύ κι από τις σκιές τους . κάνω ένα τηλεφώνημα, σε απόγνωση να βρω παρέα για καφέ , θετική απάντηση , θα βρεθούμε μετα από καμία ώρα , στο καφέ που είχαμε πάει και την άλλη φορά( αλλά τελικά πήγαν σε κάποιο που δεν είχαμε πάει ποτέ εκεί κοντά ) . κατηφορίζω την Ερμού , καθαρίζουν τον πεζόδρομο από τα απομεινάρια του παζαριού. Φτάνω στο καφέ βρίσκω τραπέζι κοντά στο παράθυρο , λίγες παρέες , κυριακάτικες κουβέντες που μπερδεύονται με τις σκέψεις μου , παρατηρώ τον κόσμο που ανεβοκατεβαίνει τον πεζόδρομο , παρέες μικρές ζευγάρια , νέοι, μεγάλοι , μόνοι , σχεδόν μοναχικοί όλοι τους . έχει συννεφιά και τα χρώματα είναι υπέροχα , ένας σκύλος παίζει με ένα νεράντζι . μια νέα παρέα φτάνει στο καφέ , δυο κοπέλες γύρω στα 25-30 και μια ηλικιωμένη κύρια , υπέροχα ντυμένη (όχι υπερβολές , αλλά όμορφα και ταιριαστά ) η μόνη που σου κάνει να δώσεις προσοχή , τα μπλε μάτια της ταιριάζουν όμορφα με το υπέροχο γαλάζιο σάλι , και η ανοικτή πράσινη μπλούζα, της δίνει όλη τη χαρά  που της έχει αφαιρέσει ο χρόνος . οι σκέψεις σαν μπαλάκι του πινγκ πονγκ τρελαμένες από το ένα θέμα στο άλλο , πως βρίσκομαι  εδώ ,προσπαθώ να θυμηθώ  τη διαδρομή .Η Ευτυχία ,  μου έρχεται στο μυαλό σαν πρόσωπο και σαν έννοια , μια σχέση που έγινε για λόγους του εσώτερου εγώ , μια σχέση που κράτησε περισσότερο από όσο  θα έπρεπε . απέναντι οι καμινάδες της τεχνοπολης , το γκάζι , ένας άλλος κόσμος , τα δέντρα έχουν ξεγυμνωθεί και μπορώ να απολαύσω τη θέα , οι μουσικές αυτή τη στιγμή , αυτή την άσπρη μέρα είναι καλοκαιρινές . χτυπάει το τηλέφωνο η παρέα με ψάχνει σε λάθος καφέ,  ο καφές μου έχει τελειώσει , μια μπύρα βαις για τη συνεχεία.

Υ.γ. μέσα σε μια ‘βδομαδα είδα δυο φορές το ουράνιο τόξο ,η δεύτερη ήταν καλύτερη από την πρώτη  .

6 σχόλια:

Adrianos είπε...

thanks gia afti ti volta se gnostá mou meri pou paei pia kairos pou den me vlepoun

Ανώνυμος είπε...

Ax.. ολο σου το post εκπεμπει μια ηρεμια... δεν σου κρυβω οτι ζηλεψα την βολτα σου ειναι μεροι που πολυ θα ηθελα να ειναι κοντα μου ,διπλα μου να τα περπατήσω.... συνεχισε ετσι! να περνας υπεροχα! καλη σου μερα ....

karkinos7 είπε...

Όμορφη Βόλτα...
Την Καλησπέρα μου!!!
Καλή Βδομάδα και Καλό Μήνα να έχουμε απο αύριο!!!

Angelos είπε...

Θα συμφωνήσω για την ηρεμία που εκπέμπει το ποστ!!! Νομίζω ότι όλοι μας έχουμε ζήσει ανάλογες Κυριακές και ήμασταν μαζί σου λίγο στα μέρη που μας περιγράφεις...λίγο στα μέρη τα δικά μας...

Ανώνυμος είπε...

tha se apokefalisooooo..prasina ma kala prasina?Mou bgeikan ta matia,ego den to diabazo(moutromeni fatsa)

The bad deerman. :@

ιμερος είπε...

εκπεμπει ηρεμια το ποστ μονο που εγω δεν ημουν και τοσο ηρεμος και φαινεται σε καποιες γραμμες .


@μικρε γκρινιαρη , δεν σου αρεσει το κοκκινο , ουτε το πρασινο ?
νεο παιδι και εχεις προβληαμ με τα ματια σου, μαρκαρισε το κειμενο και διαβασε το και ασε τις δικαιολογιες .
χαμογελακι :)