Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

γελαω...... Arcade Fire - Wake Up (Unstaged)

Γελάω με όλα αυτά που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό , γελάω με τον εαυτό μου , είναι η μόνη άμυνα που μου έχει μείνει , το μόνο φάρμακο που μπορεί να με στηρίξει , είναι δύσκολο να μην τα πάρω σοβαρά , αλλά αν θέλω να την παλέψω πρέπει να γελάσω δυνατά με μένα με σένα με όλα όσα διαδραματίζονται , τις τελευταίες μέρες δεν είμαι καθόλου καλά , αλλά έτσι δεν γίνεται δουλειά , μια κατάσταση είναι που πρέπει να βγω ζωντανός , αλλαγμένος αναγεννημένος…. . .


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δεν εχεις καθόλου αδικο...ο αυτοσαρκασμος ειναι μεγαλη ψυχοθεραπεια... ασε που ωρες ωρες μονο να γελάμε με την παρτη μας πρεπει γιατι ειμαστε για κλαματα

φιλι:* και καλημέρα....

ιμερος είπε...

le dechu prince.....καλημερες με χαμογελα :)))

sCaTterBraiN είπε...

σου έχω τη λύση - από την άλλη δευτέρα!
καλό σκ να έχεις!

επίσης μια κουλή συμβουλή: κράτα ένα μολύβι ανάμεσα στα δόντια σου (έτσι ώστε να σε αναγκάζει να χαμογελάς). δουλέυει!

DATA RUSTY είπε...

Μου αρέσει πολύ που το βλέπεις έτσι. Εμπνέομαι να γελάσω και γω, μήπως και τρομάξω το άγχος μου και φύγει! Να είσαι δυνατός.

ιμερος είπε...

scatterbrain....konta einai kai i deytera , anamenw :))

ase min to katapiw lol :))

ιμερος είπε...

datarusty......ε ναι το γελιο ειναι χαρα και φαρμακο , επισης !!!