Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

τα ομορφα πραγματα τα μοιραζομαι ...

κατρακειο 2010





γιατι ....
ειχα να περασω τοσο υπεροχα σε συναυλια πολυ καιρο
ημουν με εναν πολυ καλο μου φιλο
η αγκαλια που μου δωσε με εκανα να νοιωσω πολυ ομορφα
ο κοσμος ηταν υπεροχος
τα εισιτητρια κατεληξαν στα χερια μου μετα απο πολυ φτυσιμο ( ευχαριστω πολυ φιλε για την προσφορα και την επιμονη να παω ).
για οσα σου ειπα μετα τη συναυλια και εμεινες λιγο αφωνος αν και το περιμενες
για ολα τα υπεροχα τραγουδια που ακουσα
γιατι απλα ο θανασης ειναι καβλα !!!!!

10 σχόλια:

mahler76 είπε...

εγώ μέχρι χτές ήξερα μόνο το Βασίλη χαχαχαχα. Χαίρομαι που πέρασες καλά αγορίνα.

Unknown είπε...

Κι εγώ δεν τον ξέρω

nikos είπε...

Κάποια βλακεία είχα κάνει με τον ρήντερ και τόσο καιρό πίστευα ότι δεν είχες κάνει νέα ανάρτηση... :(
Είδες τι σου είναι μια αγκαλιά; Κι όσο σκέφτομαι τους ανθρώπους που την φοβούνται... Όσο για τον Θανάση, δεν περίμενα ότι θα σου άρεσε.

ιμερος είπε...

mahler...απαραδεκτος λολ !

ιμερος είπε...

βεar ......τωρα που τον εμαθες , απολαυσετον !!!

ιμερος είπε...

νικος......τον θαναση τον ακουω παρα πολλα χρονια απο αρχες 90ς ,μου αρεσει παρα πολυ !!
μια αγκαλια ειναι παντα καλη !!!

Clem Lumen είπε...

Υπεροχος:)

ιμερος είπε...

free spirit...panta yperoxos !!!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Έτσι θέλω να σ' ακούω! Να το θυμάσαι πως και στις πιο μεγάλες μαυρίλες, υπάρχει πάντα κάπου κι ένα φως... αλλά πρέπει να βγεις έξω από σπίτια και καβούκια, για να το δεις, να το βρεις... Γι' αυτό κι όποτε δεν νοιώθεις καλά, βάρα την πόρτα πίσω σου και φύγε, βγες, δες κόσμο, αναμείξου με κόσμο... και θα βρεις κάτι φωτεινό, όπως μια αγκαλιά, μια μουσική, ένα βλέμμα, να σε συνεφέρει ή να σε κάνει να ξεχάσεις, να ξεφύγεις!

ιμερος είπε...

asteroid.....ειπαμε παντα υπαρχει φως ,μην νομιζεις οτι καθομε και πολυ σπ. με καθε ευκαιρια την κοπαναω την πορτα πισω μου :)
ευχαριστω !!!!